Selecteer een pagina

Aanbod

N

Online boekhouden

N

Administratieve begeleiding

N

Opstellen jaarrekeningen

N

Ondernemersadvies

N

Toekomstplanning

N

Fiscaal advies

N

Verzorgen belastingaangiftes

vragen?

1 + 9 =

Online administratie

Kwaliteit van leven staat bij ons voorop. Daarom maakten we een rigoureuze beslissing. We verkochten ons huis in Dronten, zegden onze banen op en verhuisden naar Winterswijk. Een spannende beslissing, maar een waar we geen spijt van hebben. Zonder wrijving geen glans. Dat geldt voor ons, maar ook in het ondernemerschap. Hier in de mooie Achterhoek voelen wij ons helemaal thuis en kunnen wij ons focussen op dat waar we energie van krijgen; ondernemers op een laagdrempelige, toegankelijke manier helpen met hun administratie.

Sparringpartner

ADFA bekijkt en beoordeelt regelmatig de cijfers en financiële situatie van je onderneming. Zo kunnen wij of jij anticiperen en tijdig ingrijpen als dat nodig is.

Periodiek overleg

Verandert er iets in je leven of sta je voor belangrijke of moeilijke keuzes? ADFA staat als sparringpartner naast ondernemers en geeft objectief advies en ondersteuning. Beslissingen nemen is makkelijker als je precies weet hoe je ervoor staat.

Vraag en antwoord

Maak je je zorgen om iets? Is er iets onduidelijk? Bij ADFA kun je altijd terecht als je een vraag hebt. Je hebt een vast aanspreekpunt en we kennen al onze klanten bij naam. Niets is teveel om jou te helpen.

Is dit wat je zoekt?
Check dan onze abonnementen

 

Onze abonnementen

ADFA werkt exclusief met Snelstart, een professioneel, gemakkelijk boekhoudprogramma waarmee je snel en overzichtelijk kunt boekhouden. We hebben 3 verschillende abonnementen samengesteld om ondernemers en particulieren met verschillende hulpvragen te kunnen ondersteunen. Advies op maat is ook mogelijk, neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Sparringpartner

ADFA bekijkt en beoordeelt regelmatig de cijfers en financiële situatie van je onderneming. Zo kunnen wij of jij anticiperen en tijdig ingrijpen als dat nodig is.

Periodiek overleg

Verandert er iets in je leven of sta je voor belangrijke of moeilijke keuzes? ADFA staat als sparringpartner naast ondernemers en geeft objectief advies en ondersteuning. Beslissingen nemen is makkelijker als je precies weet hoe je ervoor staat.

Vraag en antwoord

Maak je je zorgen om iets? Is er iets onduidelijk? Bij ADFA kun je altijd terecht als je een vraag hebt. Je hebt een vast aanspreekpunt en we kennen al onze klanten bij naam. Niets is teveel om jou te helpen.

Standaard ZZP-abonnement

Voor wie is het?

Ons standaard ZZP-abonnement is bedoeld voor starters en ZZP’ers, zonder personeel met maximaal € 500.000 omzet per jaar:

  • Met veel, weinig of geen kennis van boekhouding;
  • die over willen gaan op een volledig digitale administratie;
  • die niet teveel tijd kwijt willen zijn met het bijhouden van administratie.

Wat kost het?

  • €495 Excl. BTW / Per Jaar

Wat zit er in het abonnement?

  • Een adviesgesprek van (maximaal) 2 uur;
  • periodieke controle van je boekingen en de cijfers;
  • ondersteuning per telefoon en mail, zo vaak als nodig is;
  • maandelijkse- of kwartaalaangifte BTW.

Wat zit er niet in het ZZP of Vennootschappelijk abonnement ?

  • Het inrichten van je digitale administratie (eenmalig € 150 excl. Btw). Voor dit bedrag richten wij de administratie in naar jouw behoeften en leggen we de werking van Snelstart aan je uit in een online gesprek van ca 1,5 á 2 uur.
  • Variabele kosten van € 0,10 per boekingsregel, om te stimuleren dat je je privé-uitgaven van je privé-bankrekening betaalt.
  • Salarisadministratie

Vennootschappelijk abonnement

Voor wie is het?

Het vennootschappelijk abonnement is geschikt voor rechtspersonen,  maatschappen en coöperaties, met een omzet van maximaal € 1 miljoen.

Wat kost het?

€1.000 Excl. BTW / Per Jaar

Wat zit er in het abonnement?

  • Een adviesgesprek van (maximaal) 2 uur;
  • periodieke controle van de boekingen en de cijfers;
  • wettelijke verplichtingen zoals: jaarrekeningen en notulen van aandeelhouders;
  • ondersteuning per telefoon en mail, zo vaak als nodig is;
  • maandelijkse- of kwartaalaangifte BTW;
  • aangifte vennootschapsbelasting.

Wat zit er niet in het ZZP of Vennootschappelijk abonnement ?

  • Het inrichten van je digitale administratie (eenmalig € 150 excl. Btw). Voor dit bedrag richten wij de administratie in naar jouw behoeften en leggen we de werking van Snelstart aan je uit in een online gesprek van ca 1,5 á 2 uur.
  • Variabele kosten van € 0,10 per boekingsregel, om te stimuleren dat je je privé-uitgaven van je privé-bankrekening betaalt.
  • Salarisadministratie

Fiscaal abonnement

Voor wie is het?

Voor ondernemers (en hun fiscaal partners) particulieren en organisaties die advies en hulp nodig hebben bij het doen van hun aangifte inkomstenbelasting.

Wat kost het?

€150 Excl. BTW / Per jaar voor ondernemers (inclusief de aangifte van hun fiscaal partner als deze geen ondernemer is).

€90 per jaar voor particulieren

Wat zit er in het abonnement?

  • Jaarlijkse aangifte van inkomstenbelasting en bespreking daarvan via Teams;
  • controle voorlopige aanslag inkomstenbelasting en ZVW lopend jaar.

Reviews

“Ik verheug me altijd op de bespreking van de jaarcijfers. Al bijna 20 jaar is Martien mijn adviseur en hij is betrokken, kundig en gezellig. Yvonne en hij zijn een fijn team bij wie je met alle vragen terecht kan. Ze voorzien je van bruikbaar advies en begeleiden bij het doen van de administratie, waardoor deze niet meer zo’n blok aan mijn been is. Ik zou hen aan iedereen aanraden.”

Kristel Jonkers, Verloskundige

“Administratie is voor mij een noodzakelijk kwaad. Mijn passie ligt in mijn vak, of als ik vrij ben thuis bij spelen en sporten. Martien en Yvonne doen hun uiterste best om mij goed te ontzorgen. Telkens komen ze met nieuwe snelkoppelingen, waardoor de administratie met zo min mogelijk werk gepaard gaat. Het geeft een vertrouwd gevoel dat zij precies aan de bel trekken wanneer het nodig is en mijn bedrijf daarom – ondanks mijn gebrek aan voorliefde voor administratie – toch goed doorloopt!”

Hilbert Kraaij, Huisarts

“Wij kennen Yvonne en Martien al uit de tijd dat we nog “young professionals” waren en wij aan het begin van onze carrière stonden. Bij de start van een eigen bedrijf heeft Martien ons altijd bijgestaan met raad en daad. Rond 2005 heeft Martien onze boekhouding overgenomen en tot op de dag van vandaag hebben wij er geen spijt van gehad. De samenwerking, ondanks dat we vrienden waren, bleef zakelijk en we werden goed op de hoogte gehouden van allerlei zaken die betrekking hadden op de fiscale afwikkeling van onze posities. Nu Martien samen met Yvonne werkt is het helemaal compleet. Zij zet graag de puntjes op de i, zodat alles op de rails blijft en niets wordt vergeten, zodat wij ons geen zorgen hoeven te maken over onze privé en zakelijke fiscale positie.”

Rob En Erica Van Zutphen, Rentaholidayhome.nl

“Toen ik naast mijn studie een kleine koffie-onderneming begon, ontdekte ik al snel dat er veel meer bij ondernemen komt kijken dan ik had verwacht. Toen ik begon te verdwalen in mijn administratie en mijn onderneming soms voor meer last dan plezier leek te zorgen, klopte ik aan bij ADFA. Martien en Yvonne hebben mij direct goed begeleid met mijn administratie en namen uitgebreid de tijd om mij te helpen waar ik vast liep. Daarmee is een grote last van mijn schouders gehaald, waardoor ik meer aandacht en tijd voor mijn koffie onderneming heb. Het gemak ik nu ervaar gun ik iedere ondernemer. ADFA helpt je waar nodig!”

Robert Hardy / Hardy Coffee

 

“Al enige tijd ben ik (zijn wij), zowel via mijn praktijk als privé, klant bij Martien, en nu ook bij Yvonne. Prettig vind ik het dat ik hen altijd kan mailen, geen enkele vraag lijkt te gek. Bij financiële ideeën wat betreft de praktijk of in onze privé situatie staat Martien altijd paraat om met ons mee te denken. Er is een merkbare grote betrokkenheid bij hun klanten!!”

Annemarie Gaasbeek

 

“Martien’s betrokkenheid, kennis, brede blik en vernieuwingsgeest werkt voor ons inspirerend. Hij zoekt met humor en veel geduld samen met ons naar kansen en mogelijkheden. Martien laat ieder in zijn waarde, maar prikkelt graag ieders kwaliteit. Daardoor ontstaat groei op alle fronten.”

Margreet Van Buren – Borst
 

“Martien is al jaren ons vertrouwd financieel expert. Rechtdoorzee, eerlijk en haarscherp analyseert hij de jaarcijfers. Ook voor een aandelentransitie waar mijn man bij was betrokken, heeft Martien ons bijgestaan met waardevol advies. Humor, betrouwbaarheid en accuratesse zijn kernwaarden die van betrekking zijn op Martien.”

Fransje Van Kooi – Leerling

 

“Yvonne en Martien begeleiden mij vanaf het begin met mijn startende onderneming. Met hun kennis van zaken, verhelderende uitleg, veel geduld en humor hebben ze ervoor gezorgd dat ik mijn administratie en de bijbehorende fiscale zaken bijzonder snel op orde en inzichtelijk heb gekregen. Yvonne en Martien zijn samen een geweldig team! Eerlijk, betrouwbaar, betrokken, kritisch en 24/7 bereikbaar voor elke vraag. Waar ik daarvoor met veel weerstand mijn administratie deed, doe ik dat met de hulp van ADFA nu zelfs met plezier en een goed gevoel. Daar ben ik beide heel erg dankbaar voor!”

Krista Nijstad, Animal Connect

 

“Heel tevreden zijn wij (twee zelfstandigen in de zorg en in de bouw) over de begeleiding van ADFA. Martien en Yvonne zijn een mooi team samen, ze vullen elkaar goed aan. Hun begeleiding is persoonlijk en tegelijkertijd professioneel. Het is fijn om in overleg met hen te bepalen welk deel van de ‘boekhouding’ we zelf doen en wat zij ons uit handen kunnen nemen. Zo voelt de administratie als iets van onszelf met de juiste controle en adviezen van de professionals.”

Moniek Tuenter (Verloskundige), Jeroen Van Uum (Van Uum Schilderwerk)

 

Contact

Meer weten of een afspraak maken?

Vraag via onderstaand contactformulier vrijblijvend een kennismakingsgesprek aan. Een eerste intake is gratis.

13 + 3 =