Selecteer een pagina

reviews

Kristel Jonkers, Verloskundige:

“Ik verheug me altijd op de bespreking van de jaarcijfers. Al bijna 20 jaar is Martien mijn adviseur en hij is betrokken, kundig en gezellig. Yvonne en hij zijn een fijn team bij wie je met alle vragen terecht kan. Ze voorzien je van bruikbaar advies en begeleiden bij het doen van de administratie, waardoor deze niet meer zo’n blok aan mijn been is. Ik zou hen aan iedereen aanraden.”

Hilbert Kraaij, Huisarts

“Administratie is voor mij een noodzakelijk kwaad. Mijn passie ligt in mijn vak, of als ik vrij ben thuis bij spelen en sporten. Martien en Yvonne doen hun uiterste best om mij goed te ontzorgen. Telkens komen ze met nieuwe snelkoppelingen, waardoor de administratie met zo min mogelijk werk gepaard gaat. Het geeft een vertrouwd gevoel dat zij precies aan de bel trekken wanneer het nodig is en mijn bedrijf daarom – ondanks mijn gebrek aan voorliefde voor administratie – toch goed doorloopt!”

Rob En Erica Van Zutphen, Rentaholidayhome.nl

“Wij kennen Yvonne en Martien al uit de tijd dat we nog “young professionals” waren en wij aan het begin van onze carrière stonden. Bij de start van een eigen bedrijf heeft Martien ons altijd bijgestaan met raad en daad. Rond 2005 heeft Martien onze boekhouding overgenomen en tot op de dag van vandaag hebben wij er geen spijt van gehad. De samenwerking, ondanks dat we vrienden waren, bleef zakelijk en we werden goed op de hoogte gehouden van allerlei zaken die betrekking hadden op de fiscale afwikkeling van onze posities. Nu Martien samen met Yvonne werkt is het helemaal compleet. Zij zet graag de puntjes op de i, zodat alles op de rails blijft en niets wordt vergeten, zodat wij ons geen zorgen hoeven te maken over onze privé en zakelijke fiscale positie.”

Robert Hardy / Hardy Coffee

“Toen ik naast mijn studie een kleine koffie-onderneming begon, ontdekte ik al snel dat er veel meer bij ondernemen komt kijken dan ik had verwacht. Toen ik begon te verdwalen in mijn administratie en mijn onderneming soms voor meer last dan plezier leek te zorgen, klopte ik aan bij ADFA. Martien en Yvonne hebben mij direct goed begeleid met mijn administratie en namen uitgebreid de tijd om mij te helpen waar ik vast liep. Daarmee is een grote last van mijn schouders gehaald, waardoor ik meer aandacht en tijd voor mijn koffie onderneming heb. Het gemak ik nu ervaar gun ik iedere ondernemer. ADFA helpt je waar nodig!”

 

Annemarie Gaasbeek

“Al enige tijd ben ik (zijn wij), zowel via mijn praktijk als privé, klant bij Martien, en nu ook bij Yvonne. Prettig vind ik het dat ik hen altijd kan mailen, geen enkele vraag lijkt te gek. Bij financiële ideeën wat betreft de praktijk of in onze privé situatie staat Martien altijd paraat om met ons mee te denken. Er is een merkbare grote betrokkenheid bij hun klanten!!”

 

Margreet Van Buren - Borst

“Martien’s betrokkenheid, kennis, brede blik en vernieuwingsgeest werkt voor ons inspirerend. Hij zoekt met humor en veel geduld samen met ons naar kansen en mogelijkheden. Martien laat ieder in zijn waarde, maar prikkelt graag ieders kwaliteit. Daardoor ontstaat groei op alle fronten.”

Fransje Van Kooi - Leering

“Martien is al jaren ons vertrouwd financieel expert. Rechtdoorzee, eerlijk en haarscherp analyseert hij de jaarcijfers. Ook voor een aandelentransitie waar mijn man bij was betrokken, heeft Martien ons bijgestaan met waardevol advies. Humor, betrouwbaarheid en accuratesse zijn kernwaarden die van betrekking zijn op Martien.”

 

Krista Nijstad, Animal Connect

“Yvonne en Martien begeleiden mij vanaf het begin met mijn startende onderneming. Met hun kennis van zaken, verhelderende uitleg, veel geduld en humor hebben ze ervoor gezorgd dat ik mijn administratie en de bijbehorende fiscale zaken bijzonder snel op orde en inzichtelijk heb gekregen. Yvonne en Martien zijn samen een geweldig team! Eerlijk, betrouwbaar, betrokken, kritisch en 24/7 bereikbaar voor elke vraag. Waar ik daarvoor met veel weerstand mijn administratie deed, doe ik dat met de hulp van ADFA nu zelfs met plezier en een goed gevoel. Daar ben ik beide heel erg dankbaar voor!”

 

Moniek Tuenter (Verloskundige), Jeroen Van Uum (Van Uum Schilderwerk)

“Heel tevreden zijn wij (twee zelfstandigen in de zorg en in de bouw) over de begeleiding van ADFA. Martien en Yvonne zijn een mooi team samen, ze vullen elkaar goed aan. Hun begeleiding is persoonlijk en tegelijkertijd professioneel. Het is fijn om in overleg met hen te bepalen welk deel van de ‘boekhouding’ we zelf doen en wat zij ons uit handen kunnen nemen. Zo voelt de administratie als iets van onszelf met de juiste controle en adviezen van de professionals.”

 

Chiquita Allison, CSA Hulpverlening

“Ik ben sinds kort bij ADFA bedrijfsadviseurs. Vanaf dag één voelde het goed. Ik kreeg duidelijke uitleg en er werd tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Geen vraag was te gek.

Wat ik fijn vind aan ADFA bedrijfsadviseurs is dat je ze altijd kunt bereiken. Ze staan je altijd netjes te woord.

Ik kan iedereen ADFA bedrijfsadviseurs aanraden. “

 

Kim de Veer - Krijger, CommuniKim

“In mijn zoektocht naar een fijne boekouder kwam ik bij Martien en Yvonne terecht. Al vanaf het eerste gesprek had ik een goed gevoel bij hen. Ze zijn oprecht in hun advies, hebben veel kennis van zaken en zijn benaderbaar en vriendelijk. Waar ik mijn administratie eerste als een vervelend klusje zag, zie ik het nu als een kleine moeite. Dankzij de fijne uitleg van Martien en Yvonne en de inrichting van SnelStart weet ik precies waar ik aan toe ben.

Ik kan ADFA Bedrijfsadviseurs van harte aanbevelen!.”

 

Contact

Meer weten of een afspraak maken?

Vraag via onderstaand contactformulier vrijblijvend een kennismakingsgesprek aan. Een eerste intake is gratis.

4 + 15 =