Selecteer een pagina

Over ons

Ons verhaal

Kwaliteit van leven staat bij ons voorop. Daarom maakten we een rigoureuze beslissing. We verkochten ons huis in Dronten, zegden onze banen op en verhuisden naar Winterswijk. Een spannende beslissing, maar een waar we geen spijt van hebben. Zonder wrijving geen glans. Dat geldt voor ons, maar ook in het ondernemerschap. Hier in de mooie Achterhoek voelen wij ons helemaal thuis en kunnen wij ons focussen op dat waar we energie van krijgen; ondernemers op een laagdrempelige, toegankelijke manier helpen met hun administratie.

Online Administratiekantoor

Wij zijn Martien en Yvonne Hermans en 5 jaar geleden ontstond bij ons het idee om een ander soort administratiekantoor te starten. Martien heeft jarenlange ervaring als fiscaal- en bedrijfsadviseur: “Ik stond niet meer achter het traditionele model van administratiekantoren. Ondernemers worden op kosten gejaagd door onnodige en inefficiënte administratieve processen. Dat kan ook anders! Zo kwam ik op het idee om voor mezelf te beginnen, zodat ik met mijn kennis en ervaring (startende) ondernemers kan helpen op een klantvriendelijke, moderne en vooral betaalbare manier. Een optimaal ingerichte administratie en een optimaal gebruik van de fiscale regels geeft je een vliegende start als ondernemer. Juist in die ontwikkelingsfase is er voor veel ondernemers winst te behalen, daarom begonnen we een online administratiekantoor voor starters en kleine MKB bedrijven, waarbij de ondernemer zelf zijn boekhouding doet met onze begeleiding.”

Echtgenote Yvonne verdiende de afgelopen 30 jaar haar sporen in verschillende financiële functies bij de overheid en in het bedrijfsleven. “Je bent geen ondernemer geworden om je te verdiepen in complexe procedures en regels. Je wilt je tijd besteden aan dat waar je echt goed in bent. Veel ondernemers denken dat het duur is om samen te werken met een boekhouder, maar het levert je zoveel extra op. Financieel, maar ook qua tijd. Als je je administratie goed bijhoudt kost het je slechts 5 minuten per dag. Ik laat ondernemers graag zien dat het helemaal niet ingewikkeld of tijdrovend is om je administratie (digitaal) bij te houden.”

Bij ons kan iedereen boekhouden - ADFA bedrijfsadviseurs

ADFA Bedrijfs-
adviseurs

Administratiekantoor voor starters

“We begonnen met 20 klanten die we meenamen uit ons netwerk. Inmiddels zijn dat er veel meer. Het allerleukst aan ons werk vinden we de band die we met onze klanten opbouwen. We staan dichtbij ze en weten veel over hoe ze hun leven en hun onderneming hebben ingericht. Als bedrijfsadviseurs staan we naast onze klanten en begeleiden en adviseren we hen bij belangrijke beslissingen in hun leven. Groei of juist staken van je bedrijf, overgang naar een BV, personeel in dienst nemen, of veranderingen op persoonlijke vlak zoals een huwelijk, scheiding, overlijden of verhuizen hebben consequenties voor je financiële situatie. Wij kijken over je schouders mee en adviseren gevraagd en ongevraagd hoe je zaken het beste kunnen regelen. Soms zijn dat lastige gesprekken, maar altijd vanuit de beste intenties gevoerd.”

Laat je onderneming groeien door je te focussen op dat waar jij goed in bent. Wij zorgen voor een administratie waar je (bijna) geen omkijken naar hebt.